کاربرد لمینت دندان

چه مشکلاتی با لمینت برطرف می شود ؟

لمینت دندان در اهواز با بهترین کیفیت توسط لبخند پارسی انجام می شود.

معمولا مردم به اشتباه لمینت را به عنوان یک درمان دندانپزشکی مخصوص زیبایی تصور می کنند.

با این حال، لمینت ها می توانند برای بسیاری از مسائل دندانی استفاده شوند به طور کلی اگرچه آنها راهی عالی برای بهبود ظاهر دندان‌های شما هستند اما این تنها عملکرد آنها نیست!

لمینت در اهواز یک لایه نازک است که روی دندان قرار می گیرد، بنابراین در واقع یک پوشش ایجاد می کند که می تواند از نواحی آسیب دیده دندان محافظت کند. لمینت ها با استفاده از مواد مخصوصی چسبانده می شود و یک درمان دائمی در دهان شما است.

برخی از رایج ترین مشکلات دندانی که با لمینت ها درمان می کنیم عبارتند از:

تغییر رنگ دندان ها

با افزایش سن، تغییر رنگ طبیعی دندان ها غیر قابل اجتناب است. مهم نیست که چند بار مسواک می زنید حفظ آن رنگ سفید و درخشان دندان عملاً غیرممکن است!

مطمئناً محصولات سفید کننده دندانی برای هدف قرار دادن این موضوع وجود دارد، اما اگر آنها را امتحان کرده اید و از نتایج راضی نیستید، یا می خواهید دو مشکل را به طور همزمان هدف قرار دهید (مثلا داشتن دندان هایی که هم پوسیده شده و هم تغییر رنگ داده اند) لمینت دندان در اهواز مناسب شما است. لمینت تمام سطح جلوی دندان شما را می پوشاند و بنابراین لبخندی روشن ، سفید و مرواریدی برای شما به ارمغان می آورد. یک مزیت اضافی این است که می توانید رنگ سفید مورد نظر خود را با سلیقه خودتان انتخاب کنید. ما گزینه های زیادی در دسترس داریم، چه به دنبال یک لبخند هالیوودی باشید یا دنبال یک لبخند طبیعی تر باشید.

فاصله بین دندان ها

مشکلات متعددی وجود دارد که می تواند در نتیجه وجود فاصله بین دندان ها رخ دهد. ممکن است هنگام جویدن غذا مشکل داشته باشید که در نهایت باعث مشکلات گوارشی می شود یا باعث ایجاد بوی بد دهان، زردی دندان ها، درد و خونریزی در لثه ها می شود.

یک روش محبوب برای درمان فاصله بین دندان ها البته لمینت دندان در اهواز است. با این حال، لمینت ها به طور فزاینده‌ای به گزینه مطلوبی برای بزرگسالان تبدیل شده اند ، زیرا آنها موارد زیر را ارائه می‌دهند:

  • نتایج موثر
  • سفید کردن دندان ها همزمان با بستن فاصله ها
  • راهی برای جلوگیری از ظاهر ناخوشایند
  • طول عمر و ماندگاری بالا

از آنجایی که لمینت ها را می‌توان به گونه‌ای شکل داد که متناسب با دهان شما باشد، ما می‌توانیم لمینت را به گونه ای بسازیم که به اندازه کافی بزرگ باشند که شکاف بین دندان‌ها را ببندند و درست مانند دندان‌های طبیعی شما عمل کنند

رویش دندان های اضافه یا باریک

صرف نظر از سن شما، دندان های اضافه در هر مقطعی از زندگی شما ممکن است رخ دهد. دندان اضافه می تواند مشکلاتی ایجاد کند زیرا اغلب منجر به نامرتبی دندان ها و متعاقب آن حرکت دندان های دیگر به دلیل فشار مداوم دندان های اطراف می شود.

این می تواند بر سلامت دهان و ظاهر شما تأثیر بگذارد. چندین گزینه برای درمان دندان های اضافه از جمله لمینت ها وجود دارد.

تا زمانی که کجی دندان ها در دهان شما خیلی شدید نباشد، لمینت ها گزینه مناسبی برای درمان کجی دندان‌ در اهواز هستند. در طول درمان ، مقداری از مینای دندان طبیعی شما را تراش می دهیم و سپس یک پوشش سرامیکی روی آن قرار می‌دهیم. با انجام این کار، ما می توانیم دندان های شما را به نسبت های مناسب تغییر شکل داده و اندازه آن ها را تغییر دهیم و لبخندی صاف و سالم برای شما به ارمغان آوریم.

دندان های ترک خورده یا شکسته

دندان های شکسته می توانند از طریق آسیب تصادفی بر اثر گاز گرفتن چیزی سخت در طول زمان رخ دهند. اگرچه ممکن است فکر کنیم این فقط یک مشکل زیبایی است، اما درمان نشدن دندان های شکسته اغلب می تواند منجر به  آسیب بیشتر شود.

لمینت دندان در اهواز ، دندان را می پوشاند و بنابراین از دندان طبیعی در برابر آسیب بیشتر محافظت می کند و در عین حال دندان را با یک لایه سرامیکی تقویت می کند و به شما امکان می دهد به طور معمول از آن استفاده کنید. البته دندان شما برای این کار باید دارای ریشه مستحکم باشد و لثه شما در سلامت کامل باشد.

اگر فقط یک دندان شکسته دارید و به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه تر هستید، ممکن است بخواهید تنها از یک روکش استفاده کنید و به سادگی دندان شکسته را درمان کنید. با این حال روکش های سنتی یا همان روکش های PFM بعد از مدتی زیبایی شما را مختل می کنند و در ناحیه نزدیک لثه یک خط سیاه ایجاد می کنند. ما در  دندانپزشکی اهواز (لبخند پارسی) با استفاده از روکش های جدید تمام سرامیکی سعی در ارائه یک درمان استاندارد با زیبایی ماندگار داریم.

کجی دندان ها

هیچ‌کس دوست ندارد دندان‌های کج و نامرتب داشته باشد، شما ممکن است نخواهید دوره انتظاری که درمان های ارتودنسی برای صاف شدن دندان‌ها دارند را طی کنید! همانطور که گفته شد، گزینه های جایگزین زیادی برای بستن فاصله دندان ها و صاف کردن دندان های کج وجود دارد.

 

با این حال، اگر به دنبال نتایج سریع و بدون نیاز به منتظر ماندن برای حرکت دندان هستید (اغلب بین 6 تا 24 ماه برای ارتودنسی)، لمینت دندان در اهواز یک راه حل شگفت انگیز و موثر می باشد. آنها مزایای متعددی را ارائه می دهند و دوام و ماندگاری بالایی دارند

اهداف زیبایی

 

به همین ترتیب، اگر دندان‌های شما کاملاً سالم هستند، اما فقط می‌خواهید لبخند خود را زیبا کنید یا از زیبایی ظاهری دندان‌های خود ناراضی هستید، دلیلی وجود ندارد که این موضوع را نیز به عنوان یک دلیل منطقی برای انجام لمینت توجیه نکنید.

 

اهداف زیبایی یک انگیزه رایج برای استفاده از لمینت هستند و ما به بسیاری از بیماران کمک می کنیم تا لبخند و زیبایی خود را بهبود ببخشند.

 

چرا لمینت دندان در اهواز را به دندانپزشکی لبخند پارسی بسپاریم؟

 

ما در دندانپزشکی لبخند پارسی متعهد هستیم که نتایج استثنایی را برای بیماران مستقر در اهواز و خوزستان و همچنین سایر مناطق محروم جنوب کشور از طریق جدیدترین و با کیفیت ترین روش های درمانی روز دنیا ارائه دهیم.

 

هنگامی که نیاز به بهبود لبخند و عملکرد دندان های خود از طریق دندانپزشکی وجود دارد بسیار مهم است که کاری را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید.

 

در دندانپزشکی لبخند پارسی، ما به این موارد اهمیت می دهیم:

  • اصالت:  از آنجایی که بیماران ما اولویت اصلی ما هستند، اولین هدف ما اطمینان از خوشحالی شماست. ما یک گفتگوی باز ایجاد می کنیم تا اینکه شما مطب ما را با لبخند رضایت خود ترک کنید.
  • نتایج:  ما یک ضمانت 5 ساله برای تمام روکش ها و لمینت ها ارائه می‌دهیم تا اگر بیماران ما راضی نباشند کار را برای آنها اصلاح و تکمیل کنیم.
  • نوآوری و تخصص:  اشتیاق دندانپزشکی لبخند پارسی به بهترین و جدیدترین درمان ها در دندانپزشکی باعث شده است که ما همواره همزمان با برترین کلینیک های اروپایی ، بخشی از نوآوری و تکنیک های جدید را به مردم ارائه بدهیم

همین امروز تماس بگیرید

اگر مایل به رزرو یک جلسه مشاوره یا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید لطفاً با شماره 09399404306 تماس گرفته و از ارتباط با ما دریغ نکنید.