مزایا و معایب لمینت دندان

لمینت دندان در اهواز یکی از بهترین گزینه‌ها برای صاف کردن دندان‌های کج ، ایجاد دندان های سفید و یا ساخت لبخندی ایده آل برای شما هستند.

اگر دندان‌های شما پوسیده ، نامرتب و کج ، تغییر رنگ یافته ، دارای ترک یا نامناسب هستند لمینت ها گزینه‌ای محبوب برای شما می باشند

به طور کلی، یکی از مزیت های لمینت ها نسبت به ارتودنسی برای درمان دندان های کج این است که تغییرات می توانند نسبتاً سریع رخ دهند (حدودا طی یک ماه) و روند انجام شده برگشت پذیر نیست.

برای درمان های زیبایی نظیر درمان دندان های با رنگ غیر دلخواه یا ابعاد نامناسب و غیره کامپوزیت ها نسبت به لمینت ها نتایج بسیار سریع تر دارند و فرآیند درمانی کامپوزیت دندان قابل برگشت و حذف کردن هست. اما در مورد لمینت ها درمان انجام شده غیر قابل برگشت هست.

اگر در مورد قیمت لمینت دندان در اهواز سوالی دارید لطفا با ما در تماس باشید. ما قادر خواهیم بود راهنمایی های لازم را انجام دهیم.

همچنین اگر لمینت دندان چیزی است که می خواهید انجامش دهید یا می خواهید سایر نگرانی های خود را با ما در میان بگذارید همین امروز یک زمان معاینه رزرو کنید. ما گزینه های کامل جایگزین لمینت دندان را از جمله بلیچینگ و سفید کردن دندان ها ، کامپوزیت دندان و سایر درمان های مورد نیاز شما را بررسی می کنیم. تا بهترین مشاوره را به شما بدهیم.

اگر به لمینت دندان در اهواز علاقه مند هستید و می خواهید در مورد مزایا و معایب این روش درمانی بیشتر بدانید نظرات طرفداران و مخالفان را در ادامه ببینید:

طرفداران لمینت

  • راه حل بسیار بادوام :

اگر درمان به خوبی انجام شود و بیمار به درستی از دندان ها مراقبت کند، لمینت ها می توانند تا 20 سال دوام بیاورند.

  • لمینت ها بر خلاف کامپوزیت دندان به طور خاص برای دندان های شما قالبگیری و طراحی می شوند و نتایج بسیار طبیعی تر ارائه می دهند. البته ما کامپوزیت دندان در اهواز را با استفاده از قالب های آمریکایی انجام می دهیم تا نتایج طبیعی مشابه لمینت داشته باشید.
  • لمینت ها به سرعت نتایج موثری  را ارائه  می دهند، ما می توانیم چندین مشکل را به طور همزمان درمان کنیم مانند تغییر رنگ دندان ها  و  فاصله بین دندان ها
  • این روش دردی ندارد:  معمولاً بیماران برای فرآیند لمینت کردن با یک بی حس کننده موضعی بی حس می شوند، به این معنی که در طول درمان نباید دردی وجود داشته باشد. اغلب پس از فروکش کردن بی حسی، ناراحتی بسیار کمی وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد. ممکن است بعد از درمان تا چند روز مقداری درد در لثه ایجاد شود. ما داروهای بدون نسخه مانند ژلوفن را برای کاهش هر گونه ناراحتی توصیه می کنیم.
  • بدون نیاز به نگهداری خاص :  مراقبت از لمینت دندان در اهواز معمولاً به معاینات دندانپزشکی دوره ای ، مسواک زدن منظم و نخ دندان و تمیز کردن بین دندان ها نیاز دارد بنابراین تفاوت زیادی با نحوه مراقبت از دندان های طبیعی ندارد.
  • اعتماد به نفس را بهبود می بخشد: لمینت ها راهی تضمین شده برای تغییر لبخند شما و به دست آوردن نتایج دلخواه هستند زیرا شما فرصت دارید قبل از تحویل لمینت دائمی ، لبخند خود را با لمینت موقت و پلاستیکی مشاهده کنید  و در صورتی که تغییراتی لازم است آن ها را بیان کنید تا ظاهر نهایی دندان های جدید شما کاملا مطابق خواسته شما باشد.

مخالفان لمینت

  • برگشت ناپذیر:  این نگرانی اصلی اکثر افرادی است که به فکر استفاده از لمینت ها هستند. از آنجایی که برای به دست آوردن شکل دلخواه مقداری از سطح دندان شما تراش می خورد ، نمی توانید لمینت ها را استفاده نکنید زیرا دندان شما تراش خورده و شکل اصلی آن تغییر کرده است.
  • معاینات روتین:  برای اطمینان از اینکه دندان های شما زیر لمینت ها دچار پوسیدگی نشده اند لازم است برای معاینات روتین و ویزیت های دوره ای پس از درمان لمینت به دندانپزشک مراجعه کنید. برخی از افراد ممکن است این کار را ناراحت کننده بدانند.
  • عدم داشتن عادات خاص: درست مانند دندان های طبیعی ، لمینت ها نیز در  صورت عدم مراقبت صحیح ممکن است آسیب ببینند . افراد عادات بدی مانند جویدن ناخن یا دندان قروچه و غیره نباید داشته باشند. زیرا می تواند به لمینت آنها آسیب برساند.
  • لمینت ها برای افرادی که  بیماری لثه فعال یا دندان های ضعیف دارند مناسب نیستند. اگر مطمئن نیستید که آیا برای لمینت مناسب هستید یا نه، می‌توانیم سلامت دندان‌های شما را در یک جلسه مشاوره اولیه ارزیابی کنیم.

سوالات متداول

آیا لمینت دندان در اهواز ، دندان زیرین را خراب می کند؟

بیماران در طول درمان تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرند تا در برابر هر گونه درد بی‌حس شوند. لمینت ها به دندان های طبیعی شما آسیب نمی رساند. آنها می توانند در برخی موارد از دندان های طبیعی شما در برابر پوسیدگی بیشتر محافظت کنند. با این حال، مهم است که دندان های شما قبل از درمان قوی و سالم باشند.

آن ها چقدر دوام می آورند؟

اگر به اندازه کافی از آن ها مراقبت شود روکش ها می توانند از 5 تا 20 سال دوام بیاورند. حتماً معاینات و ویزیت‌های منظم را با دندانپزشک خود انجام دهید تا هر گونه مشکلی را در مورد لمینت های شما یا دندان های زیرین آنها زود تشخیص داده شود.

آیا لمینت های من سفید باقی می مانند؟

لمینت های شما تا پایان عمر در رنگ سفید اصلی خود باقی می‌مانند. با این حال، در نهایت باید لمینت ها را تعویض کنید.

آیا می توان به طور معمول با لمینت ها غذا خورد ؟

شما می توانید به استفاده عادی از دندان های خود بعد از انجام لمینت ادامه دهید با این حال، هنگام خوردن غذاهای سفت باید مراقب باشید

قیمت لمینت دندان در اهواز چقدر است؟

هزینه درمان بستگی به محل انجام آن و آنچه برای نیازهای خاص شما لازم است دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

آیا روش های دیگری وجود دارد؟

اگر در مورد لمینت ها مطمئن نیستید گزینه های جایگزینی مانند کامپوزیت دندان وجود دارد. اگر می‌خواهید درباره گزینه‌های موجود بیشتر بدانید، یک قرار ملاقات برای مشاوره رزرو کنید تا بتوانیم در مورد نیازهای دندانپزشکی شما صحبت کنیم.

همین امروز تماس بگیرید

اگر مایل به رزرو یک جلسه مشاوره یا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید لطفاً با شماره 09399404306 تماس گرفته و از ارتباط با ما دریغ نکنید.